i love u, i love u, i love u

tjena chompisar
stevie wonder igår. jag typ dog. det var så jäkla BÄST! fatta att jag har sett en av dom största och mest fantastiska musiker genom tiderna LIVE. jag och mina syrror stog upp och dansa fan igenom hela konserten, hah. han är så jävla bra. Stevie, i love u. bilder kommer sen!

jag är i gbg nu, på landet. åh, fan va härligt.
åkte imorse, var skittrött. men det gick fort typ, 5 timmar i bil.
dom har fällt massa träd här intill i skogen, allt är fett annorlunda.
men jag älskar det endå. jag lovar.

näej nu ska jag ta och sätta mig i soffan jämte kusinen.
vi tittar på psycho. see you !


det enda som inte känns så härligt nu är jävla dissare till vänner. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0