hell yeah

Hej!
Ett par dagar sedan jag skrev i bloggen nu. Men jag har helt enkelt inte haft tid.
I tisdags åkte jag hem från onsala. och igår så hade jag skit mkt matte läxa, som visade sig sen att jag typ inte hade behövt göra. -.- typiskt! men iallafall nu är den gjord, och alla andra i klassen som inte har gjort den måste endå göra den :D haha. så det är färdigt. något som inte är färdigt, eller knappt börjat på är min no grej. shit. vad jag måste ta tag i det. min svenska text blev klar idag däremot, 3 sidor. jag känner mig rätt så nöjd tror jag.

har ni tänkt på en grej? jag skriver typ aldrig stora bokstäver efter en mening när jag skriver inlägg, eller överhuvudtaget på datorn. (förutom i skolgrejer) det ser så mkt snyggare och bekvämare ut utan tycker jag. haha. ere jobbigt ?
äsch.

nu ropar mamsi att det är mat, skriver mer sen.
HEJPÅENSTUUND ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0