cecilia lind


jag är riktigt trött, det regnar och är grått ute. jag har tusen saker jag borde göra, ändå vet jag inte vad jag ska göra idag ?
just nu lyssnar jag på Christian Walz och kikar runt på facebook. jag vaknade vid 9, somnade om till tio över tio. gick upp, åt frukost, tittade på Scrubs.

igår va jag i forum med clara, lisa & emma efter skolan. sen drog claris, hon skulle träffa sina kompisar. då gick jag, lisa & emma hem till lisa, spelade monopol och städade hennes rum. sen fixa vi värsta 80 talslooken och vi vart fett snygga :D (bilder kommer) sen drog vi till den lilla tjejmiddan/festen. det vart trevligt faktiskt.

men somsagt, idag vet jag inte riktigt vart dagen kommer ta vägen. förmodligen åt fel riktning.
hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0