and they was called yellow


hej kompisar :)
jag lyssnar på coldplay - yellow. gamla favvisen.
åh jag blir så varm från topp till tå av den. jag blir både ledsen och glad när jag hör den.
men i vilket fall. åh så fin. helt underbar. <3

IALLAFALL. som ni vet är jag bäst på att svamla bort i tankarna. ;D
idag vare helt okeeej i skolan typ.
jag är mera glad idag, ni ska nu få veta varför.
- vi ska få datorerna i november, yey
- min brorsa ska bort i ca 7 månader nu snart. då ska jag få ha hans elektriska piano. som är mega fint.
- jag ska även få hans ipod :) som jag kan ha tills jag köper min nya :):):)
- och typ jag är glad :D

det negativa med allt detta är ju bl.a. att bror åker bort så länge. 7 himla månader. dom blir långa.
men han ska ju resa runt i världen och jag är ju såklart himlans glad för hans skull.
men klart det blir lite skumt att inte ses på 7 månader. aja ska inte tjata om det nu. det är inte förens om typ en månad?

annars mår jag bra. typ, för det mesta. förutom att det var minus grader imorse när jag gick upp :O
om en timme ska jag titta på Ugly Betty & sen Desperata. ÅÅÅÅ jag är så lycklig. :)
men trots allt det glada så är det nåt som är helt twisted. jag vet inte vad, men nåt ere.
ena stunden är jag så glad så jag spricker, andra stunden skulle jag kunna gråta i all oändlighet.

coldplay är iallafall bäst. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0