11 september

 
Idag är det den 11 september 2008, exakt 7 år sedan WTC attentaten inträffade.
jag har suttit och kollat på youtube klipp av hela grejen nu. det är helt sjukt, efter att ha kollat på alla filmer mår jag illa. alltså titta på filmen ovan. fatta. det där jävla flygplanet och det innan. usch fyfan. jag ryser. förstår ni att det var folk som hoppade från fönstrerna så jävla högt upp i byggnade för att fly. men dom kunde inte fly döden, hur gärna dom en ville. hur rädda dom en var. döden var den korta framtiden.
fyfan va hemskt. jag kommer fortfarande ihåg den dagen. jag var hemma hos mormor, även då insåg jag hur sjukt läskigt detta var. jag får fan ont i magen med tanke på hur det måste ha varit in real life. fyfan.
Rest In Peace.



jag orkar inte skriva mer idag. efter för mkt tittande på youtube av liknade videos som ovan får jag ont i magen, och känner mig så jävla nere. usch. naej, det blir inget ego snack om min dag & mitt liv idag. det enda jag kan ge till er är ont i magen & illamående.
/a

Postat av: Linnea

usch vilken hemsk film..

2008-09-12 @ 14:34:55
URL: http://westhh.blogg.se/
Postat av: emma

fyfan

2008-09-12 @ 19:29:36
URL: http://elhow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0