what will your daddy ..


min hals börjar reta upp sig lite. bajs. ingen är inne på msn, eller facebook. tråkigt har jag, funderar på att sy. :D
min syrras chompis linnea är här, ska väl vara lite social kanske. vi funderar på att baka en kaka, men jag dör för jag är så tjock. fucked up helt enkelt. WHAT WILL YOUR DADDY DO WHEN HE SEE´S YOUR MAMA KISSING SANTA CLAS, AAH AAAAAAAAAAH! bara en liten instickare sissodär. och ingen bloggar heller. alla är tråkiga. jag smsar med ellepelle varannan kvart för att uppdatera vad vi gör. det är sms liknande som - jag är på ikea, köksavdelningen. - ok, najjjs. jag äter tortellinis! HAHA tråkiga vi är menmen. jag ska träffa pelleplutten på söndag. och imorn ska typ 7 pers sova hos mig fast först ska vi gå på laserdoooooooooooooome. najsbajsnajsbajs. menmen, kvällen är ung och jag kommer plåga er ÄNNU MEEEEER! congrats! jag ska förresten inte att ni skulle SLUTA kommentera för guds skull, ihihi. KOMMENTERA!!!!!!!!! puss !

det här är lugnt de coolaste snubbarna i stan !

Postat av: elle

hihi vi är naaajs anna!!!

2008-11-28 @ 22:02:09
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0