well, how many days do it takes for you to understand.

ganska tråkig dag i skolan idag, men jag överlevde. 3 lektioner med ma och dom är ju trevliga :D
min brorsa hade ringt min pappa idag, han & hans flickvän är i indien nu, najsbajs. dom mådde bra iallafall, så nu mår jag lite bättre. efter skolan så vare typ värsta strulit men det sluta med att jag & lisa gick hem till henne.

och jag skiter i allt det andra, för vi hade iallafall trevligt. vi lagade middag till oss & hennes familj. köttfärssås & spagetti gjorde vi och det blev jätte gott! :D haha, sen så ah. det var mys. men sen så åkte jag hem för min mamma kunde hämta upp mig.

annars mår jag hyffsat. bl.a  för att min hals gör ont som fan och jag har inge hostmedicin hemma, :(
har precis laddat ner nya itunes, najs. nu sitter jag och lyssnar på gamla goa salem och hans gamla skiva "This is who I am". jag blir så glad när jag lyssnar på den, tusen minnen.

jag är ledig i helgen så slå en pling.
kram
 

Postat av: elle

ah det skulle vi ju kunnaa;) kan du imorgpon

2008-11-07 @ 22:10:11
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jomen shit vad evil jag ser ut då. :D <3

2008-11-08 @ 19:27:17
Postat av: Anonym

hahaha :D<3

2008-11-08 @ 19:48:10
Postat av: annaaaa

oj detdär ovan va från mig :D

2008-11-08 @ 19:48:30
URL: http://annaapanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är CISV sak vid tekniska, det är typ bara info och vad dom, som åkt på CISV grejer i sommras, har gjort och sånt. Kanske inte så kul :P Jag, Leo, Emy, Erik och Christopher kommer va där :)

2008-11-08 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0