det du behöver veta om mig

Namn: Anna Magdalena Palmquist
Hemstad: stockholm/göteborg
Ögonfärg: blå
Riktiga hårfärg: brunblond
Längd: 160+ (vet inte exakt)
Höger/vänsterhänt: höger
Stjärntecken: tvillingar
Sko stl: 37-39
Din svaghet:  kan rätt lätt bli avundsjuk :/
Dina rädslor: spindlar (ibland iallafall), skräckfilmer karaktärer, tvångstankar
Mål för det här året: lära känna nya människor & lära känna mina vänner bättre
Mest använda fras på msn: "vad gör du"
Det första du tänker på när du vaknar: hur lång tid har jag på mig?

FAVORIT:
Färg: blå & lila
Mat: italienskt, pappas mat & mormors mat
Djur: hund såklart
Glass: lejonet & björnen, magnum
Godis: choklad, ONLY
Affär: H&M, indiska
Sallad: grekisk sallad typ
Skådespelare: bl.a. Heath Ledger
Låt: just nu, Twelve Fingers - Salem
Nummer: venne riktigt, typ 7
Tuggummi: Extra MINT
Helgdag: julafton
Årstid: VÅR
Tandkräm: colgate
Radiostation: nrj, the voice, rix fm
Doft: nya plastpåsar, bensinlukt (jag vet jag är skum men det luktar så gott..)

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:  oj svårt, vet inte. framgångsrik? nej jag vet inte, LYCKLIG kanske
Hur vill du dö: utan smärta
Vem av dina vänner är mest lik dig: blandning av Emma & Lisa tror jag..
Vem är högljuddast: hmm, venne
Vem får dig mest att skratta: alla <3
Vem har du känt längst: Danira & co.
Vem är blygast: beror på..
När grät du mest: idag, mitt öga kliade så det kom en tår :D hih
Vad är den bästa känslan i världen: när man känner sig älskad
Värsta känslan: när någon gått bakom ryggen på en , eller ljugit
Vart vill du bo i framtiden: venne, får jag väl se :D
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: min avundsjuka, (några utseende grejs), ah typ
Hur länge tror du att du kommer leva: ganska länge faktiskt

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: ja
Moonat någon: haha, det vette fan
Blivit dissad: hah, ahrå :D
Rymt hemifrån: skulle man kunna säga ja
Skolkat: jo nån gång
Tänkt på självmord: ja
Sovit utomhus: yepp
Gråtit i skolan: mm
Spytt i skolan: naej inte riktigt, hah
Velat bli modell: tänkt på det
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: jajmänsan
Sett en död människa: mm ...
Ätit sushi: smakat en gång ja 
Varit på scen: hell yeah :D
Retats: HAHAHAHAH, om jag har ? :D

DU:
Svär: för ofta
Sjunger bra: i guess so, går ju i musikklass, men venne
Duschar dagligen: nope
Vill gå på högskola/universitet: ahrå
Vill gifta dig: ja
Tror på dig själv: försöker
Kommer överänns med dina föräldrar: ahrå
Gillar åska: oftast inte
Spelar något instrument: piano, <3
Äger en iPod: yapp
Ber: har hänt
Går till kyrkan: har gjort, med mormor på julafton
Sover med gosedjur: en nalle ligger oftast vid fotändan, hah
För dagbok: typ, ibland
Dansar i regn: bland det bästa som finns
Sjunger i duschen: för det mesta ja

ANTINGEN ELLER:
Pepsi/cola: dricker inte läsk
Mcdonalds/burger king: burger king
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: tv
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Kinamat/mexikanskt: mexikanskt
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: mtv
Blind/döv: oj, blind tror jag. vet inte..

KAN DU:
Gå ner i splitt: hah, nähru.
Skriva med båda händerna: hih, kanske? :D
Vissla: jappps
Blåsa en bubbla: hah, nej jag kan verkligen inte :O..
Rulla din tunga i en cirkel: ah, ? :D
Ha dina ögon i kors: om nån tar med ett finger framför :D
Nudda näsan med tungan: nej men pappa kan, räknas det ? :D HAH
Dansa: kan kan jag väl :D
Äta vad du vill utan att oroa dig: naej, inte riktigt

SENAST DU:
Skrattade: för nån halvtimme sen :D
Grät: typ idag nån gång ju
Tuggade tuggummi: i morse
Drog ett skämt: med lisa imorse säkert XD

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: andra hus, en bilväg, en tunnel, träd, massor
Lyssnar du på musik nu: of course
Vad har du på dig: mjukisar, syrrans linne, stor tjockis

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: ah
Mirakel: jaa
Magi: ibland :D hah
Kärlek vid första ögonkastet: tror det
Gud: mm
Satan: nejj
Spöken: venne
Tomten: hihi, inte riktigt

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka: Zimbabwe
Hur många plattor äger du: oj du, många
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: mums, JA
Personer du hatar: ofta jag nämner dom här, XD
Tror du gud är en tjej: nej
Var tror du vi hamnar när vi dör: i nangiala, eller i himlen bland moln & blå himmel
Hur många signaler innan du svarar: om jag inte hittar mobilen, MÅNGA :D
Vad borde man uppfinna: oj, vet inte riktigt så där på rak arm
Är du ett hälsofreak: naej, men försöker tänka på det :D
Vad är det värsta vädret: när det är soligt på sommaren men endå kallt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0