onsdaaag

hej hörni!
hemskt ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen, men för det så får ni inte sluta läsa bloggen!
ni har ju varit ett antal trogna läsare hittils, sluta inte nu ! och snälla, KOMMENTERA ! :D
men iallafall, idag har varit en hyffsat bra dag. hade hk prov som gick ganska bra faktiskt, och fick VG på mitt gamla so prov, vilket jag är himla nöjd med eftersom jag trodde jag skulle få G. men det var ju bra iallafall!

efter skolan gick jag till forum med joppe, offan & corre. vi köpte glass & juice på naked juice bar.
sen gick vi runt och gömde oss för helle & anna. haha :D sen åkte jag hem.
hemma har jag spelat piano, pluggat matte, tittat på tv och käkat middag.
jag måste gå och lägga mig snart, ska ju gå upp klockan 3 inatt. ska ju åka med min brorsa till flygplatsen,
han ska ju vara borta i hela 7 månader :( så jag vill säga hejdå där liksom. efter det kommer jag förmodligen åka direkt till skolan så jag kommer va hur trött som helst :/

puss och kram

Postat av: Ofelia

Åh nej va hemskt! :(

2008-11-05 @ 20:43:30
URL: http://ofeliass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0