nionde&tionde november tvåtusenåtta

hej! bloggade inte igår för att jag inte orkade/hann/datorn var upptagen..
men jag bloggar ju idag ? :D haha igår va jag iallafall med anna t, lisa & emma.
vi hade jätte trevligt, vi va i sickla & bowlade, fikade & lite annat. jätte mys iallafall.
sen vare ju farsdag också! jag bakade havreflarn till min far, och doppade dom i smält mörk choklad. MUMS !
sen så gav jag honom en såndär grytlapp handske, han ville ha en sån sa han :D haha.

idag har jag varit i skolan som vanligt, haft en helt vanlig skoldag. inget nytt liksom..
förutom att emmsipemmsi va hemma från tunisien så hon är jätte brun på magen och armarna och allt :(
jag vill meeeeeeeeeeeeeeee. efter skolan hämtade pappa mig, vi handlade lite.
och vet ni? JAG GJORDE KÖTTBULLAR, BRUN SÅS & PASTA till middag :D jag har ju prov på det nästa vecka, DET BLEV JÄTTE GOTT ! :D hahahah. faktiskt, min pappa tyckte det va jätte gott :D haha.

näej men nu ska jag facebooka lite sen äta BEN & JERRYS :D
najsbajs. puss & kram jan banan <3

P.S mkt kärlek till min vän mysanpysan som inte får sätta för höga krav på sig själv, pusshej! D.S

     

Postat av: Ofelia

jasså passå, vivar på bana 5 och fyra, vi var ju liksom 10 personer :D

2008-11-10 @ 20:06:55
URL: http://ofeliass.blogg.se/
Postat av: elle

du är sötnosig annapanna:)

jag har en ny personligblogg btw, litenbil heter den:P

pusss

2008-11-10 @ 20:22:07
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0