supersunny


hej mina vänner !
jag mår rätt så bra. min förskylning svalnar men går inte HELT bort.
men det försöker jag ignorera. har fått tillbaka en del betyg på prov och så.
jag är värsta VG barnet -.-' fast ioförsej, det är FÖRSTA terminen i åttan. jag måste coola ner mig lite.
idag vare vanligt i skolan, gjorde raggmunkar på HKn. vilket jag inte tycker om, men det var roligt att göra :D
förutom att jag stank stekos sen. vi hade snöbollskrig på rasten - jättekul.
men tyvär så hade det hela dagen droppat från tak & träd för snön håller på att smälta bort. FY!
jag vill ha meeeeera snö ! tänk om det kunde snöa på julafton. då är jag säker på att 2009 skulle bli ett bra år !

efter skolan så åkte jag hem. gjorde matteläxan som jag sedan fick reda på att jag inte behövde göra - blä.
sen pluggade jag lite tyska, tittade på vänner i typ 10 minuter och nu sitter jag här framför datorn och chattar med pandan & erik. hah. har inte så mkt mer att säga mer än att min helg blir super trorja, och nästa vecka nån gång ska jag träffa pandan. najjjs. <3

puss!
jag tar aldrig några foton med kameran på vardagar, so i give you this !


pandan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0