so here it iiiiiiiis

heey !
jag mår bra idag. jag och syrran gick å la oss tillslut vid 1 halv två. vi hade det rätt trist och var trötta.
idag vaknade jag av att min söta vän mysan ringde mig, hah. vi snackade lite om dagens planer.
idag ska jag vid 4 halv fem tiden spela laserdome med mina fina vänner & sen ska en del av dom sova hos mig.
så det blir ju najjjs bajs.

dagens vill ha: massa nya saker - framförallt kläder & så vill jag köpa julklappar ! :D
dagens klädsel: hah, som det ser ut just nu: långkallingar, stor tischa, stor tjockis, långa tjocka strumps. :D
dagens frisyr: nu ? "nyss vaknat frilla"
dagens händelse: laserdome & sovaöver typ. hah
dagens låt: Merry Xmas - Slade
dagens planer: hur många ggr har jag nämnt det nu? laserdome&tjejerna
dagens roligaste: HAHAH, laserdome osv.
dagens favorit: ninnipinni :D
dagens kram: har inte kramats än, men vi får la se.
dagens puss: no kiss either
dagens köp: förmodligen massa godsaker !
dagens godis: se ovan
dagens humör: GLAD ! lite hostig men gladglader.
dagens ord: najs :D

okej jag känner att dendär var totalt meningslös. ANYHOW.
nu ska jag kanske klä på mig.

och förresten är "puss" och "jag älskar dig"
sjukt överskattat så jag borde sluta skriva det, men puss är ju så bra & kram.
bajs.

Postat av: elle

okie, men det är fine:) men vi får ju hoppas!

puss

2008-11-29 @ 14:16:56
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Liisa

Najs ;)

2008-11-29 @ 20:30:35
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: elle

annaaa, varför svarar du inte på mitt sms!!?? hhahah pusss

2008-11-30 @ 12:48:48
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0