pata pata

hej vänner!
min helg har varit rätt så najs hittills.
igår såg jag på madagaskar 2 med ett helt tjejgäng, efter det så va jag med my, anna & lisa.
vi stog och sjöng lite vid medis, hah, sen fikade vi jätte mys. sen sov vi alla hos anna, jätte najsbajs.
idag åkte lisa först hem, sen my & sist jag. när jag kom hem så städade jag lite, och pluggade en hel del
engelska faktiskt. sen fick vi gäster. min pappas två polare & deras familjer. som jag har träffat sen jag va liten.
jag lekte med en 3åring i drygt 4 timmar, hah, hon blev aldrig trött. men söt va hon. men det var iallafall trevligt.

nu har jag precis druckit ur min andra kopp varm saft. jag e inte så mkt för te, föredrar varm saft.
har bajs ont i halsen, och är sjukt förskyld. åh, fyfan va tråkigt det är. hoppas jag sover bort lite.
förövrigt tror jag att jag måste sova snart, jag är så otroligt trött.
annars mår jag la sådär. orkar inte berätta, orkar inte bry mig. fast jag gör det ändå.
åh, VARFÖR kan jag bara inte glömma dom jävlarna och move on.
fyfan. imorn ska jag på bio med massa tjejer, och eventuellt fika & plugga med my & anna.
nu måste jag snart sova, ge mig en glädjande kommentar.
behöver verkligen en sån nu, i dessa sjukt mörkgråa tider.

fast jag är kär i snön,

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0