let me know

jag är lite less på att inte få några kommentarer. kom igen nu, snåljåpar.


hade internprao idag, matsalen var jobbigast. fick stå och lägga gafflar, knivar & skedar tillsammans hela tiden, skit tråkigt. men att stå i kiosken va ju inte särskilt jobbigt precis, fixade lite mackor också men det var ok.
va med på gympan, det var kryssarkung. jätteroligt förutom att det alltid är nån som blir lite sur, för att vi allihopa är rätt så dåliga förlorare, hih.

efter skolan gick jag & anna till forum för att göra hk läxan i konsum, hah. sen så mötte vi upp joppe & köpte varsin havreboll, eller anna bjöd mig - söte. sen så försökte vi hitta en present till joppes brorsa som fyllde år.
men sen iallafall så mötte jag upp min pappa & vi gick på utvecklingssamtal. helt okej det med, jag snackade heela tiden så det blev ingen pinsam tystnad :D hah.

jag har grymt ont i halsen. åh, jag är så jävla trött på att aldrig bli helt frisk.
jag vill må helt jävla underbart nån gång, fuck.


gudarna

Postat av: elle

du är braaa anna:)

2008-11-17 @ 21:07:20
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: amanda

ja läser din blugg day & night annie:D

2008-11-17 @ 22:14:44
Postat av: emma

jag läser din blogg vaarje dag (för jag är en bloggnörd) och jag hoppas jag är gaaaaanska bra på att kommentera! :D Puss <3

2008-11-17 @ 22:49:34
URL: http://elhow.blogg.se/
Postat av: annaaaaaaa

emma: hihi, ah du är ganska duktig, du kommenterar iallafall ibland :D hah <33

pandan: bloggläsarfriends FOREVER pandan, HAHAHAHAH <33 nejmen du är söt :D

ellepelle: du meeeeed pelleplutt :D <3

2008-11-18 @ 20:24:30
URL: http://annaapanna.blogg.se/
Postat av: Tove Gustafsson

Håller med dig! Jag vill hellre ha fler kommentarer än besökare! xD

Usch ja har oxå haft intern prao förut, matsalen e jobbigaste (alla mobbar en haha)

^^

2008-11-18 @ 21:37:32
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0