jag vet inte om jag ska skratta eller gråta

åh herregud.
idag vid 4 så var jag, anna, clara, hannah, emma, emma, corre, helena, lisa, my och joppe på twilight.
den fick mig att gråta så att tårarna rann ner för kinden och ner på min halsduk så den blev helt blöt, men den fick mig också att skratta, fnittra till lite åt sådana där söta små grejer. jag vred och vände på mig för att jag blev så förtvivlad när saker hände som inte borde hända. jag kramade om claras hand när det blev sorgligt, jag fick en nöjd blick och en sån förtvivlande ro när filmen var så söt så det finns inte.

filmen i sig kan jag inte beskriva. när jag tänker efter så vet jag inte om den var så fantastisk som jag tycker den var. men samtidigt kan jag inte sluta tänka på den. och varje gång jag får upp en scen i mitt huvud så kan jag aldig släppa taget.



sorry men nu är jag HELT fast i twilight och har insett att jag naturligtvis MÅSTE läsa böckerna.
annars idag har förskylningen tyvär  inte gått över, men jag har däremot skrivit klart min no fördjupning, YESYESYES!
och det känns skit bra, mamma tycker den är bra. så det är la bra. nu måste jag bara plugga no, till provet på tisdag. och jag får lite lätt panik när jag tänker på det. men i övrigt har min helg bara varit bästbästbäst!

men nu måste jag plugga. PUSS !¨


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0