honey honey

hallå :)
jag gjorde en del no endå, har lite kvar men jag har kommit en bra bit. så det känns bra.
imorn & på tisdag har jag internprao, lagom kul ju :/
min vardag skulle garanterat lysas upp lite om ni kunde kommentera lite mer ! :)
har massa kommande prov nu, inte just den här veckan kanske, men den efter iallafall.
jag sitter och smyglyssnar lite på abba låtarna som va med i Mamma Mia filmen, den är så mysig.

jag har bara sån himla lust att ha värsta shoppingdagen och bara köpa massa onödiga & nödvändiga saker.
eller köpa massor med julklappar. synd då bara att jag är total pank, hah.
nej men nu ska jag väl försöka ta itu med tyskan som jag hade förträngt. NEJMEN JUSTE !
jag har ju internprao imorn så jag slipper tyskan, YEYE :D fast jag borde kanske endå titta lite på den :D hah

puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0