help, i need somebody, HELP

okej. hejsan vänner.
idag har dagen varit helt okej, bortsett från tandläkarn som jag berättar om sen.
vi hade ingen hk för bara hälften av klassen hade prov. efter tandläkarn gick jag hem till lisa, där anna, helle, clara & offan befann sig. dom hade gjort lunch, falukorv & pasta. hah sötisar. så vi käkade och sen så vart vi lite utspridda i huset :D
hahah. sen efter ett tag så åkte iallafall jag, anna & clara hem till anna för så var tanken från början.

vi gjorde lite snabbt chokladbollar för att sedan snabbt äta upp dom, haha. vi tittade på världens bästa film, The Guardian. den var helt sjukt bra ! sen hjälpte vi anna att fixa hennes grupps "tidning" i so. sen åkte clara på träning, jag stannade ytterliggare 40 minuter typ. haha, jag och anna analyserade en viss text. hah, gullunge <3 dom är finast iallafall!

sen, nu har jag bara ätit en sen middag, ska snart se på Greys.
men nu ska jag berätta om tandläkarn iallafall.
jo, alltså lite kortfattat:
jag behöver inte tandställning egentligenegentligen. för mitt bett är bra och jag har inte problem med något pga mina tänder. men asså om det ska se lite snyggare ut så är det upp till mig att bestämma.
1. antingen gör jag ingenting.
2. eller så får jag dra ut fyra tänder, två där uppe & två där nere. (för mina tänder inte får plats) och sen så får jag ha tandställning i kanske ett år eller så.
JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG ! egentligen är det ju onödigt om det inte behövs, men samtidigt, det skulle ju vara fint med snygga tänder liksom.. mina tänder är långt ifrån felfria, men samtidigt kanske det inte gör SÅ mkt att dom inte är perfekta. jag har en vecka på mig att bestämma hur jag vill ha det. och jag har INGEN aning..

hjälp mig snälla, om ni var i denhär situationen, hur skulle ni resonera & GÖRA ?
jag får panik, hjälp! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0