e du vaken lars?

OJ OJ OJ OJ OJ.
jag ramla nästan av stolen när jag såg att jag fått 4 nya kommentarer pga mitt förra inlägg. (jag tror att alla lockades om det där med guldstjärnan) men iallafall, KAN NI NU FÖRSTÅ HUR GLAD JAG BLIR FÖR KOMMENTARER ! :D

ni lyckades, helt seriöst kan jag lova att jag känner mig gladare nu.
har varit så mkt fucked up grejs nu. jag sitter nu ensam hemma vet inte om en av mina syrror kommer hem, mina päron är borta över helgen så jag kanske får sova ensam i mitt hus inatt. haha. jag skrattar nu men då kommer jag gråta.
haha nej inte riktigt kanske, men något tomt kommer det la kännas, hah.

musikteori provet gick förövrigt bra idag, bättre än jag trodde iallafall.
manda om du läser min blogg så logga in på msn, måste snacka med dig angående tisdag/onsdag. hahaha
visst låter jag förnuftig? eller nåt sånt. asså kan man va mer L O S T än va jag är nu?
har ni sett den serien, inte jag. den är dålig tror jag.
snart ska jag äta tortellinisar till middag, sen ska jag käka upp mina chokladbollar från igår. sen ska jag göra lite armhävningar och sen ska jag titta på teve. förmodligen idol även fast jag hatar de äckliga programmet, men clara tvingar mig. haha <3 hon ska ringa mig sen, det har hon lovat. hahahah

osammanhängade? nääährå!
PUSS OCH SVEJS
- jag lovar att jag kommer plåga er med fler inlägg ikväll ! !

Postat av: elle

men den suger ju tyyyp"!!!

2008-11-28 @ 21:33:10
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: elle

så amatörmässig och jag sjunger inte en fint:P:)

2008-11-28 @ 21:33:44
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0