du måste finnas

heyyyyy
jag mår hyffsat. har ont i halsen & hostar lite jobbigt, men det får jag leva med.
hade internprao idag, har smörat mackor & "diskat" tallrikar. jätte skojsigt. hah, sämst -.-'
men iallafall, imorn har jag "Essay" i engelska, fast det är typ som ett prov liksom, och vi ska skriva om typ diskriminering och jag får panik för det kommer gå jätte dåligt.. :O imorn har jag även köttbulleprov i hemkunskapen vilket jag naturligtvis hade helt glömt bort.. så vi får väl se hur det går också. på fredag ska jag sova hos anna, myyyyyyyyys <3
på lördag har vi gäster hemma & på söndag ska jag på bio med ett helt bonkagäng fina tjejer <3
men nu hinner jag inte skriva mer, måste hinna göra massa grejs innan desperete !

PUSS
smssmssmssmsa mig om du har comviq, för då är det GRAAAAAAATIS, hihihi.

Postat av: elle

men vad du är fin anna.

2008-11-18 @ 21:07:09
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: amanda

jag kan hjälpa dig med engelskan om du vill ! :)

2008-11-18 @ 21:39:10
Postat av: Anonym

2008-11-19 @ 20:48:13
Postat av: Tove ^^

SV: hihi tack ^^

Japp de e jag! Om du menar Milla i din klass förstås ^^



hah ojsan, om du nyss har fått en kommentar där det inte står nånting, så e de jag som råkat klicka på skicka utan att skrivit nåt xD

<3

2008-11-19 @ 20:50:03
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/
Postat av: LISA :D

Kan inte du skicka några av de roliga bilderna vi tog i fredags (?) på msn sen? :D

2008-11-19 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0