att jag v a r i t

jag har precis svalt min sista apelsinklyfta. mums.
nu har jag lite lätt ont i magen av den sura apelsinen. men det vare värt.
lars winnerbäck spelas i högtalarna till datorn.
det är första advent och mitt hus är inte så julpyntat ännu, men snart så skaren få va med om en totaljulmakeover!

igår hade jag det fett najs med nåra söta flickor vid namn anna, my, clara, helena, offan, joppe, lisa, annelie, maja.
vi spelade först laserdome, skit skul som vanligt, haha. jag kom femma vilket var extremt bra för att vara mig.
sen åkte maja, anna & annelie hem. resten gick och handlade mat till våran tacos vi gjorde senare & massor med godis såklart. sen gick även joppe, vi andra åkte hem och sen kom även anna. vi lagade mat, lekte lekar, tittade på mamma mia. och lite annat smått och gott :D hah. sen somna vi nån gång vid halv 5 tiden, och gick upp typ halv 10.
sen åt vi världens mysigaste och godaste frukost. och lekte ännu fler lekar.

en efter en åkte dom hem tills det bara va lisa hem, hon stannade medans jag duschade, klädde på mig & så tog vi tåget tillsammans, hon hoppa av i lillängen och jag fortsatte till slussen för att möta upp elle.
jag & elle tittade på julmarknaden i gamla stan, letade efter ett mysigt fik i 40 min (men hitta inget), åkte tillslut efter många om & men till götgatan, gick i affärer och fikade på wayne's.

jo somsagt det är allra första advent och jag måste verkligen julpynta mitt hus.
/a


Postat av: amanda

haha va kul de låter :'D

fin bild också ! PUSSS :)

2008-12-01 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0