do you dare to love me boy

hej hörni.
på eftermiddagen idag så var jag på teater med skolan, den var helt ok.
duktiga skådespelare. jag är trött och omotiverad till allt och alla.
och jag är total pank, har inte ett enda öre, vilket är lite oroväckade eftersom jag måste köpa julklappar.
fast jag vet iallafall vad jag ska köpa till hälften av dom jag ska köpa till :D

jag mår la bra i det stora hela, typ. bara sjukt många "bekymmer".
har väldigt många prov inom dom kommande veckorna och jag bara längtar till julafton & landet.
min bästa, finaste kusin fyller år idag. Charlotta, 16 år :D hihi, grattis vännen <3 
hannah panna tog ut sin tandställning idag klockan ett, jag har inte sett resultatet ännu,
men jag slår vad om att hon är supersöt.

näej nu ska jag gå och fixa en hårinpackning till mitt fula hår.
hejsvejs.

hannahs söta leende (med tandställning) i förmiddags.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0