dimmig dag helt enkelt

hej finisar :D
nu har jag ändrat lite på bloggen, mest färg och header men nån dag kanske jag orkar ändra mera.
men vad tycker ni? ere fint?

min dag har varit lite blandat bra & dålig. till och börja med gick jag upp halv tre inatt.
åt frukost, klädde på mig, satte mig i bilen för att hämta upp bror & hans flickvän för att köra till arlanda.
efter ett tag på arlanda så tjeckade dom in och det sista jag såg av min fina bror på drygt 8 månader var när han vinkade.
jag hade tårar i ögonen och i bilen så rann dom ner för kinderna, en efter en, snabbt.
jag brukar inte vara så ledsen när det gäller sånt, oftast. men nu kändes det bara förjävligt på nå vis.
vi kommer inte ses på mer än ett halvår liksom. men jag orkar inte prata om det nu, tänker bara på dåliga saker då.

iallafall, sen senare på dagen i skolan så va väl allt som vanligt. fick tillbaka mitt mate prov & mitt tyska prov.
på båda proven kändes det som att det inte gått så bra men jag fick faktiskt VG på båda, så jag är jätte nöjd!
efter skolan så gick jag till forum med joppe, anna & hannah, fina tjejer dom <3. vi fikade och lite sånt.
sen gick hannah & sen joppe. jag och anna köpte ett par shorts till gympan, HAHA va snygga vi va :D
hyffsad dag, bra i skolan men utanför det lite deppigt.. men med alla söta, fina vänner man har så blir ju allt lite lättare.

nu måste jag läsa i min svenska bok, puss & så småningom godnatt.

Postat av: emmaa

skiiiitfint anna! <3

du är bäst.

kram<3

2008-11-06 @ 21:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0