bajs

bajs.
det är no prov imorn, och först nu så kändes det helt ok för det kanske inte var så mkt att plugga på trotsallt.
men nu så får jag typ panik igen. tänk om jag glömmer allt? vafan gör jag då.

DET ÄR EXAKT EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON

jag sitter här vid datorn, syrran ligger vid sängen brevid och pratar ur sin no bok högt på olika dialekter.
kul vi har. hon hånar mig, vi lyssnar på smurfhits och längtar tills klockan slår fem minuter i tio.
då börjar Boston Tea Party, och det är najjs.

jag orkar inte tänka på prov för nu är jag n e u t r a l . 



bajs


dom är snygga som få. särskilt Robert, eller  Edward. och jag dördördör för han är så snyggsnygg.

Postat av: Lisa

Jag tycker han killen till vänster är rätt så snygg han med. :)

2008-11-25 @ 19:34:58
Postat av: camilla

oh, SNYGG, SNYGG, SNYGG! Det mesta ligger i personligheten, oh, GAAAAH! läste i en intervju att robert likna sin karaktär! :'D

dom var tvungna att fixa hans tänder innnan. :O jag tänker inte på att dom skulle ha fixat med hugtänderna men du fattar. ;P

stakarn ville inte! :(

2008-11-28 @ 16:54:45
Postat av: annaaaa

svar till camilla:

OMG. isåfall så är jag KÄR PÅ RIKTIGT, HAHAHAH.

men han är så underbaaaaar, och så snyggnsnyggsnyggsnygg. man skulle kunna hålla på i en evighet !

2008-11-28 @ 17:33:43
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0