always downstairs

hej vänner !
ledsen för så dålig uppdatering på sistonde men jag har fullt upp helt enkelt.
och när jag inte har massor att göra så är jag så trött så jag svimmar nästan.
ungefär som jag är just nu fast jag tvingade mig själv skriva ett litet kort inlägg.

i söndags åkte jag från landet, tåg hem. igår, måndag började skolan igen. inget annorlunda.
idag, inte så mkt heller, bara mkt i skolan you know. har hk prov imorn så jag har pluggat som en galning.
min bror åker iväg i sju månader från och med tosdag, så jag umgås så mkt det går med honom också.
men iallafall, jag ska försöka skriva imorn ! nu MÅSTE jag ha lite sömn, annars orkar jag fan inte ..

puss & kram, ni är bäst !

Postat av: Ofelia

sv: tack så mycket! :)

2008-11-05 @ 20:07:02
URL: http://ofeliass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0