8MI - mina favvosar

mysan pysan hade gjort en sån här & jag tänkte att då gör jag väl en jag med :D

Är sötast: utseénde mässigt? äh, har ingen aning. ALLA ÄR SÅ SÖTA SÅ! :D
Är sämst på matte: taskigt dethär ju :O.. :D men kanske julius? venne riktigt
Är de flesta lärarnas favoritelev: HAHAHAHAHAH, det vi ju alla. Anna E & Emma S :D
Är bäst på musik: sångmässigt - sara, musikteori - camilla typ :D men alla sjunger ju såklart bäst!
Verkar vara i trotsåldern: HAHA, svår fråga..
Ser ut att vara mest deprimerad: anton? jag vet inte, inte särskilt deppig kanske..
Har roligast röst: hah, ah adam :D
Har snyggast klädstil: åh, alla klär sig så snyggt. men joppe tror jag, :)
Känner du minst: Erik W, Alex, typ..
Är omtänksammast: asså det beror lite på känns det som, men Emma S kanske..
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: paulina, joppe, killarna, ah typ..
Har betytt mycket för dig: asså oj, hela fina klassen såklart men mest på OLIKA sätt kanske, lisa, emma, hannah, ah typ.  my ? :D
Saknar du att umgås med: clara, helena (vi umgicks ju en del mer i början av sommarn iallafall), my typ ?
Verkar vara mest bortskämd: egentligen ett par stycken, HAH, men Cornelia mest ! :D
Är mest irriterande: asså julle & fredrik kan vara lite jobbiga ibland.. :D
Är roligast: lisa, och jag haha typ.
Är mest berusad: JULIUS, han typ snackar & skrattar hela tiden? :D haha
Borde bli pilot: Julius :D
Skrattar mest: Julius, HAHAHAHAHA
Uppskattar du: alla såklart, för vilka dom är och vad dom åstadkommer i klassen.
Gör ofta din skoldag värre: naej ingen :)
Är sportigast: Erik W, typ Corre & Anton? MY OCKSÅ SÅKLART :D hahahah
Är lite borta: adam är lite skum ibland.. höhö
Hade du velat byta liv med för en dag: ojoj, svår fråga. många, lite till och från..
Spelar fotboll: Cornelia, Milla, Johanna, har gjort: Emma L, Emma S ? :D, HANNAH hah, ah typ :D
Spelar trummor: Erik B, Sara, Anton? JAG - haha, not XD


Postat av: Lisa

Jag har spelat fotboll :D



Haha, vadå, "Är mest berusad: Julius, han typ snackar och skrattar hela tiden?"



Jag fattar inte :D

2008-11-16 @ 21:03:00
Postat av: annaaa

aha oj då, :D



jomen asså när man är full då är man väldigt pratglad och "fnittrig" HAHAHA

jo, men vem skulle det annars va då? :D

2008-11-16 @ 22:23:33
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0