tooorsdag

first of all, ni kommenterar inte. smisk.

idag är det torsdag. jag älskar torsdagar för vi slutar tidigt, vi har rätt så tråkiga lektioner men endå lugna liksom. efter skolan idag gick jag och emma på friskis i hornstull. vi gick på medeljympa. det var najs. det var alldeles lagon pass, man blev svettig, jag blev svettig iallafall. och jag älskar att vara svettig, för då känner man att man faktiskt har tränat kroppen. sen efter det gick vi och fika.

anyway. just nu sitter jag å lyssnar på Feist, hon är riktigt grym. det är nog snart dags för mig att beställa från cdon.com. när jag tänker på det kanske jag ska göra det ikväll.

vad som återstår att göra ikväll:
 - plugga inför SO - prov.
 - duscha.
 - beställa från cdon?

ah, typ det. nu har jag annat att göra. ha en fortsatt trevlig kväll. och så småningom

,gonatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0