sveriges andra huvudstad

hejsan

om det är någon som undrar så är jag på landet. i gbg. det är myys här. 
vi hade en mysig påskafton hos norells. krille, jessica, kicki, leon, mormor, challe, maggan & hela min familj var där. jätte mysigt vare ! halva kvällen lekte jag&challe med 2 åriga leon. haha, det va kul :D.
igår hyrde jag & charlotta film, vi såg på "This is England" den var sjukt bra såklart. idag var vi på bio, vi såg "Angel", den var väl sådär, den var väldigt konstig liksom, haha. sen efter det gick vi till åhlens city och köpte håkans nya skiva ! (håkan hellström alltså) den har jag inte hunnit lyssna på än, men det ska jag göra sen. sen efter det fika vi. och sen gick vi till nån affär jag inte kommer ihåg va den hette, haha. där köpte jag en håkan t-shirt. värsta fin, fast jag har dock inte provat den ännu, så jag hoppas den passar. förresten e jag lite halvkär i den affären, massa skivor, och framförallt massa band/artist tröjor, iiiiiiiiiiih. me like.

hur mår ni då? jag hoppas allt e bra. :)
jag kommer förmodligen hem på lördag, annars på söndag. :) SMSA och KOMMENTERA mkt nu. komigen latmaskar.  haré!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0