sunday morning

idag gick jag först upp halv 8 och gick på toa. sen gick jag och la mig igen och vaknade senare vid 11. härligt att sova på helger. jag gick upp och åt frukost och titta på teve. sen började jag städa och göra massa grejer. när klockan var typ 2 tog jag en promenad, när jag kom hem från promenaden tog jag en varma koppen soppa och satte mig vid teven. tyvär fastnade jag vid teven, för jag börja titta på en film -  "Mannen i mitt liv" på kanal 3. Jag har sett den förut, den är bra :D efter det skulle vi äta, och efter middagen gjorde jag faktiskt lite SO, eller jag gjorde klart det jag inte hann göra klart på lektionen i fredags. och sen började jag träna lite till provet, eller typ läxan vi har på fredag. Å JUSTE !!!!! jag fick alla rätt på matte provet, JAAAAAAAAA, det var jag, emma l och erik som fick alla rätt. och jag har typ aldrig fått alla rätt på ett matteprov, så jag blev megaglad :D

nu ska jag typ gå och sy upp en tröja. ha en skön söndagskväll !
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0