söndag, långtråkig dag


idag låg jag i min säng, lyssnade på musik & var sur halva dagen. sen åt jag varmakoppen soppa & mackor. efter det satt jag vid mitt fina piano & övade. sen bestämde jag mig för att göra muffins (och bli lite fetare) när dom var färdiga så började jag sy kuddfodral till min säng. dom blev fina. och under hela dagen har jag gått runt och fotat lite. nu kollar jag med ett halvt öga på Wallander, och innan det tittade jag på parlamentet, men det var bara tråkigt idag. jag har inte alls lust att ha skola imorn. fy satan. tur att det bara är 4 dagar kvar till påsklovet. då ska jag till landet. det blir mys. <3  nu ska jag kolla på wallander.

(till bild tre, "så går det när jag har tråkigt") hah


image53 image55 image54

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0