llllllllööööördag !

ni suger på att kommentera. usch.

igår var jag, lisa & sara hemma hos lisa. vi typ gjorde ingenting ? XD haha, jo. vi gjorde chokladbollar och typ tittade på tv. åså åt vi hos henne. det var mkt mysigt som vanligt. <3 

idag har jag varit på ikea med mamsi, det var trävlans. plus att vi va på ica maxi efter det. nu har jag precis ätit, vit sås, skinka & pasta. mums! jag antar att jag kommer kolla på sugiga melodifestivalen ikväll, hah. bara för att jag inte har nå bättre för mig. nu sitter jag och lyssnar på Sugarplum Fairy <3, mums, söta och duktiga pojkar må jag säga ! :D


alltså, lek med mig imorn. RING ! och ring ikväll, då gör du mig glad. :)
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0