ledsen för förut

hejsan alla ! förlåt för utbrottet förut. men jag blev så sur på mig själv, på alla andra & livet i sig. nu är jag på bättre humör. jag gjorde tillslut några saker idag. men det får ni veta sen när jag lägger in bilder. just nu sitter jag och lyssnar på en gammal skiva med The Ark. "This Sad Bouquet" är en otroligt fin låt. och "It Takes A Fool To Remain Sane" är ju en riktig favvo. jag har kommit på en grej. jo jag tänkte såhär.

ni som läser min blogg. kan ni besvara domhär frågorna : 
- vem är du & vart kommer du ifrån?
- hur hittade du till min blogg?
- vad var det som lockade dig att fortsätta läsa?

jag skulle verkligen bli jätte glad om ni besvarade dessa frågor. besvara frågorna genom att kommentera ! hare bäst you guys ! :D

kram


Postat av: Lisa

- Jag är Miiisa, som liksom går i din klass vah. ;D
- Du tipsade mig... :D
- Hmm... Det är interesting. :]

2008-03-17 @ 08:20:58
URL: http://misterkebab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0