jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns

nu har jag precis ätit goa varmakoppen och mackor. jag sitter och lyssnar på musik. jag lyssnar på kent - sveriges största rockband - en av mina absoluta favoritband. så det är ju bäst . jag, emma å lisa sov över hos emma igår till idag. det var fett med mys. ni är riktiga vänner, ni är ren lycka. jag älskar er.

vid tolv tiden idag var jag inne i stan med päronen och syrran + att jag träffa bror m.fl. lite kort. det var trevligt ! sen typ fika vi, och lite sånt. sen åkte jag och päronen hem för att handla på ica maxi. sen bar det hemmåt. och mja, nu har jag inte gjort så mycket mer. har bara suttit lite vid datorn och ätit soppa typ.

jag längtar till påsklovet.
- det är lov, och lov är härligt.
- jag ska mysa med albin och gå långa promenader med honom.
- anna kommer till gbg, så vi ska gå och fika typ. <3
- jag träffar challe, mormor & maggan :)
- det finns inge bättre än lov bara.

och såklart längtar jag till sommarn också.
- DET ÄR JU FÖRFAN SOMMARLOV DÅ :D!
- jag ska bada varje dag fan.
- jag ska va i gbg en hel del.
- kanske resa utomlands?
- lisa kommer till gbg, myyyys.
- massa andra bra människor kanske kommer till gbg. bäst !
- jag ska gå på liseberg minst 2 ggr ;D haha


vad som återstår ikväll.
- äta pappas pizza, mums.
- titta på james bond med pappa.
- titta lite på melodifestivalen.
- äta glass hela tiden.
- sitta vid datorn och vara social typ :D
- sova.


var social med mig :D !
puss.


Postat av: EmmaLH

Anna, DU är ren lycka och jag älskar dej.

2008-03-09 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0