glad vecka ? hope so!

jag tror denna vecka kommer bli bra. jag känner mig glad för tillfället. och det är ju bra. idag var min sånhära  - misförståalltsedanskrattaåtdetmedlisa - dag haha :D det var bäst på info tiden, ellerhur lajsa :D <3 en extra puss ger vi till lisa för hon är så fin och bäst, å jag älskar henne megamycket. så nu va det avklarat. mjah, hela dagen i stort var liksom helt okej, rätt trevlig faktiskt. imorn ede gympa, det gillar vi. om det är nå kul  iallafall. asså det  är helskumt. jag har  alltid hatat gympa. men nu typ längtar jag efter gympan. jag är knäpp. men det bara är så. jag kan inte stoppa det, hahaha.

jag hade piano idag. det var trevligt. jag ska börja med en ny låt." La Valse d'Amélie " den är från filmen Amelie from Monmarte. jag har redan spelat en låt från den filmen och nu blir det en till. den är väldigt fin, båda är fina.
här är låten iallafall, den som jag ska spela nu:



La Valse d'Amélie - Yann Tiersen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0