cp onsdag

åh. jävla cp människor det finns. och cp rektorn på skolan också. dom kan fan gå och hänga sig. okej det kanske låter lite grovt. men jag e så himla sur. fan va dom kan MISSTOLKA. dom tror att dom e så himla duktiga och vet&kan allt. men dom har så jävla fel. åh. piss.



förövrigt har jag tusen läxor. och jag har inte börjat med dom ännu. kul. duktigt anna. imorn drar jag till landet. gbg. ni får ringa&smsa. massor. och så får ni kommentera HELA DAN! såklart.

äsch, jag är för sur för att skriva nånting om min dag. åh. jag orkar inte. fan. jävla äckel. fan dom fattar ingenting.

charlotta, du är bäst. <3
clara, våran sommar. <3
emma, det löser sig. <3
lisa, krya på dig vännen <3




kajsa, lyssna inte på vad dom säger. du är en så jäkla bra lärare. ingen i våran klass tycker du är dålig, ingen i våran klass lär sig ingenting. vi lär oss, vi har kul, och du är en bra lärare. jag lovar. vi lovar. du är grym.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0