yey

jag sitter och tittar på Tenacious D - världens bästa rockband på canal+comedy. den har typ precis börjat, den verkar lite skum men lite rolig kanske :D samtidigt chattar jag lite och skriver i bloggen som ni förstår :D 

okej - filmen är heeel skum. jack black är lite konstig men vafan liksom :D hahaha.
näej nu ska jag & challe hämta lite å äta i köket.
KOMMENTERA nuuuuuuuuuuu. :D:D:D


i love yah. peace.

Postat av: mandiepieeeee

MIN NYA FRÄSIGA BLOGG

om mina tankar osv

pusss



2008-06-24 @ 01:50:24
URL: http://mandieys.blogg.se/
Postat av: helena

Jag tror jag jag också har sett den filmen! :D handlar den om typ "the Pick of destiny"? För jag har sett en film av tenacious D den va fett kul XD gillar dom! :P

Vi måste träffas när du kommer hem, din göteborgare :P haha

<3333

2008-06-24 @ 21:33:55
Postat av: annnaaa jaoo

till helena : haha, venne det låter inte riktigt rätt, HHAHAAHA :D jaaaaaaa absoluuut, men jag kommer typ aldrig hem jööö :D XDXD<3



till mandiiiiiiiiiis : hahaa, NY BLOGG FÖRFAN MANDAAAAPANDAAAA. :D:D:D: <3

2008-06-25 @ 21:15:31
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0