laaandet

hejsan fina ! :)
jag är på landet nu, kom ju igår. här ede lika mysigt som alltid även fast det till å från har spöregnat idag. men det är bara mysigt ju :) idag fyller min fina bror år, grattis magnus ! :) igår var det sverige - ryssland. haha, va vi blev ägda. usch så dåliga trodde jag faktiskt inte att sverige var, stackars oss. och jag är faktiskt uppriktigt ledsen när vi inte får vara med å spela nå mer just nu. och när matchen var slut igår och svenskarna stog kvar på planen kunde jag verkligen se hur besvikna dom var, lika besvikna som mig och resten av svenska folket. menmen, en dag kommer vi vinna, ellerhur? :D


idag har jag inte gjort särkilt mycket, jag har varit i kungsmässan. fast det vet ingen va det är men det är ungefär som forum skulle man kunna säga. där köpte jag två skivor för 100 spänn. veronica maggios gamla skiva och en skiva med hästpojken som jag inte vet om de är bra för jag har inte hört dom förr men jag har bara hört talas om dom så jag slog till :D

näeh, nu ska jag hjälpa till å duka. bror fyller ju år. hare fint !
puss & kram

Postat av: My

jag åker till skåne imorrn och är borta i en vecka.. attans! men efter det?<3

2008-06-20 @ 17:43:21
URL: http://mmmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0