ulla ulla ulla ullareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed

jaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooo. wazzap?
igår var jag i gbg med kusinen och jag köpte ett jättefint vitt linne på Rut mfl den affären älskar jag förövrigt :D, (jag hade tänkt å köpa världens finaste klänning men den fanns inte i min storlek :(:(:(:(::(:(:(:()

iallafall. idag gick jag upp typ 8. för vi skulle dra till ullared och det tar nån timme dit typ. och sen va vi där ett braaa tag och köpte masssoooooooooooooooooooooooooooooooooor. jag har köpt så himla mkt, jag kan räkna upp sen :D:D

nu har jag precis tittat på "Ett Öga Rött" (den filmen köpte vi bl.a på ullared :D) den är så jävla bra asså. :))
nej nu ska jag gå vettni. kommentera meeeeera AS I SAY :D:D:D jag ska käka jordisgubbar.

OCH JAG VET, detta inlägg blev fett flummigt och heelskumt.
men jaja. HEJ PÅ EN STUND ! :D:D:D

Postat av: yossän

åååååååh,ullared! ja vill dit!

2008-06-26 @ 00:36:06
Postat av: anna

haha, yeeey. ;D

2008-06-26 @ 23:30:13
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0