über bra söndag :)

härlig dag idag ! jag sov till halv elva. jag är så trött numera, även om jag går och lägger mig sent så sover jag länge, men är fortfarande trött .. iallafall. jag smsade med anna och vi bestämde oss för att ses. det blev kanon bra. jag åkte bort till solsidan med tåget, där kom anna & hennes mamma och hämtade mig. vi åkte till hennes mormor och gick ut i 1 ½ timme med lina, sen cyklade vi därifrån hem till anna och bakade muffins. dagen var jätte mysig. bäst blev det. och så har jag ju inte träffat anna på ett tag heller.

emma är på träningsläger så henne kommer jag inte träffa för ens förhoppningsvis i sommar i gbg. och lisa får jag inte tag på den människan, jag ringde hem till henne mitt på dan idag men hon svarar inte. och såklart svarar hon inte på mina sms :( så henne kan jag inte vara med. på onsdag åker jag till landet. det blir jättemys. och på tisdag tror jag att jag ska träffa mysan ;) eller vi har pratat om det iallafall, hah. på torsdag fyller bäste bror år, och jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa. så det är lite krisit ..

jag tittade på Kommisarie Morse med pappa nu på kvällen, haha. den brukar vara rätt tråkig, men den var hyffsad idag. att kolla på deckare, eller mordutredningar med pappa, det är najs. haha. det är dom tvstunder vi har tillsammans. typ :D men det är mysigt :) jag är väldigt sugen på att gå ner till köket och ta en tomatmacka men det känns som alla är påväg att sova. och det är fett trist att sitta uppe själv i huset och käka en macka typ :D hahaha.

förresten är jag sämst på att hitta på rubriker så ni får ursäkta. :D men sommaren blir nog väldigt bra tror jag :) på onsdag åker jag till landet för att fira midsommar, och sen stannar jag där eller åker hem i två veckor. vad tycker ni? ingen är ju typ hemma då.. :O aja efter det kommer jag iallafall garanterat vara i onsala - gbg. och sen nån vecka i juli åker jag ner till anna på koster. sen till landet igen. och så är det några som ska till gbg lite då & då tror jag. emma ska kanske komma ner nån gång, och då har hon lovat att hälsa vara med mig på landet en dag, och lisa ska typ spela handboll i partille och hon har också lovat att vi ska typ gå på liseberg eller vara hos mormor. :)
OM NI KOMMER TILL GÖTEBORG, LOVA ATT SMSA ELLER RINGA !!! för då ses vi :)

nu kanske jag ska käka en macka. vi hörs imorn. puss & kram !

Postat av: Elle

pussanna!

2008-06-16 @ 18:29:06
URL: http://popkarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0