söndagstrött

godmorgon fina läsare.
ni är inte många men några måste det ju va. haha. inte sant ? :D
ni har blivit dåliga på kommentar fronten igen. det får bättras :O ellerhur? :D

vetni, jag bakade chokladmuffins igår. haha. japps. åååh, jag är en sån himla chokladgris :O jag måste sluta. men igår kunde jag bara inte motstå att baka några små oskyldiga muffins. goa var dom också såklart.

idag har jag inget speciellt måste. jag tror jag bara ska vara hemma och slappa eftersom jag är så otroligt seg & trött idag. känner min som sengågaren sid idag. men eftersom det inte är topptopp väder idag tycker jag inte att det gör något att jag går runt i min tjockamyströja och ett par leggings, är trött och slapp, och kanske hela dagen bara kommer gå runt och göra ingenting. det är sommarlov och jag behöver inte ännu börja räkna dagarna tills den härliga sommarn är slut. nej det ska jag oroa mig för senare i sommar.

jag ska försöka läsa ut en bok, städa lite kanske och bara tare lugnt.
vi hörs, kram

/a

Postat av: Elle

nice;) och jag är din msn kompis haha

2008-06-08 @ 12:19:54
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: annaaa

haha japp :D

2008-06-08 @ 18:28:33
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0