sms med varandra, bara du ingen annan

tjeeeeeeenare ;D
idag gick jag upp vid elva tiden skulle jag tro. eftersom jag varje kväll går och lägger mig typ vid två så sover jag ett bra tag på morgonen :D iallafall, efter frukost så fixade jag några grejer i min mosters trädgård. sen åt jag pannkakor hos mormor & sen gick jag, m, c & a en promenad som avslutades med att handla lite mat :D

sen när vi kom hem bakade jag chokladmuffins. och vid typ 6 åt jag, mormor, moster & challe middag. mysigt ;)
sen typ tittade jag & challe på "Bröllopsfixaren" en film jag sett många gånger förut, den är så söt liksom :)
nu har jag precis kollat på CSI New York och ska nog ta och titta lite på  DH boxen ;D (DH = desperate housewives) :D

SMSA mig, då blir jag gladiiis annis, och KOMMENTERA OCKSÅ for god sake ;D
see yaaooo, puss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0