rappoooort :D

usch va tråkigt. jag har typ inga läsare nu. för de flesta vänner är ju bortresta på ett eller annat sätt och det är inte många andra som läser - vilket betyder att det är tomt med kommentarer. det är synd för man blir alltid lite uppiggad och glad av de :)

midsommar var härlig igår. jag är fortfarande här på landet som ni kanske förstår. :) det var en del av släkten, jordgubbar & glass, sång, skratt, lekar & god mat. perfekt ! idag har jag inte gjort så mycket, mest slappat. jag gick ioförsig ut på en rask promenad i 1 1/2 timme med maggan & albin. det var skönt. det känns alltid bra efter promenader. men sen har jag inte gjort så mkt, spelat lite sims med charlotta. haha. nerds. :D lite bara. jag brukar inte spela det, för jag har inte spelet ;)

jag saknar en del kompisar .. my, anna e, clara, sara, joppe, emma, emma, offe, mandis. massooor. åh va synd att jag inte kan träffa dom. för det första är det flesta bortresta eller så, och för det andra så är jag på landet och kommer stanna här nu när min familj åker hem imorn. egentligen hade jag tänkt att åka hem imorn men sen så ville jag stanna ändå liksom.

så det tycker jag är väldigt synd. men jag sitter å hoppas på att en del vänner kanske åker ner till gbg nånting i sommar ? det hoppas jag på iallafall. clara & lisa ska spela handboll i partille nästnästa vecka så jag hoppas på att jag hinner träffa dom nåt. men vi får väl se. nu ska jag strax äta lite efterrätt.

ha de fint ! puss !

Postat av: Emma

Jag saknar dej också, jättemkt! <3

2008-06-21 @ 23:29:29
URL: http://elhow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0