nehmen tjeeena

tjena boys & girls.
det där var ganska fult. anywaaaaaaaaaaaaay.
idag ringde jag min vän lisa melke. vi pratade i telefinken och kom överens att ses. så jag kilade ner till tågstationen och tog tåget hem till denna flicka. vi gjorde massa grejer, men jag orkar inte säga allt. haha.

iallafalllll. dagen var väldigt trevlig såklart. lisa, you will always be my best friend ;) tss, pluttis.
nu ska jag titta på CSI, sen ska jag packa till landet, för jag åker ju imorn. :D jag kanske sms bloggar imorn på tåget. i min dåliga mobilblogg :D http://fewpit262.blogspot.com/ jag vet, fett skum adress. men vafan :D jag orkar inte ändra.
nu ska jag kila, man vill ju inte missa CSI.

ha en toppenkväll och en toppen vecka ! jag kommer hem på torsdag kväll. kommentera nu mkt så blir jag glad !!

puss på er alla !


jag & lisa. hahahahahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0