N I Ä R S A K N A D E ! ! ! ! ! !

hejsan vänner :)
asså ni anar inte hur mkt jag saknar er. :O
särskilt saknade är ju anna, emmsi, lisa, helena, sara, manden & massoooor. men liksom asså. bläää. jag kommer typ aldrig komma hem ju :O asså det är ju trevligt här på landet med finakusinen men jag saknar ju er som fan. :(
och såklart saknar jag min fina familj & mina fina syskon :) <3

aja. claris & lisa kommer ju till gbg nästa vecka. det ska spela handboll i partille, FÖHOPPNINGSVIS kommer jag åka och kolla på dom och va med dom. men det är inte sääkert. :( emma & sara försöker jag få till gbg vettu ;D och anna ska jag åka till andra veckan i juli, hon är ju på koster. och jag ska vara där i tre dar, det blir fett bra & mys ! jag längtar fett mkt.

men asså ni andra, mina andra vänner. nu får ni faktiskt skärpa er. säg till era föräldrar att ni vill åka till gbg för det är så kul där osv... och så TRÄFFAR NI MIIIIIIIIIIIG. jag längtar såå efter er :( KOM KOM KOM KOM ni kan bo hos mig ;)

aja. nu ska jag strax kolla på Cloverfield med kusinen. hon är fin hon. ha en fin natt ;D puss.
love you guys, and you know it.


jag saknar bl.a söta människan helena <3

Postat av: Helena

Jag saknar diig OCKSÅ! jag kanske ska rymma ner till gbg :D

2008-06-28 @ 16:29:01
Postat av: helena

<3<3

2008-06-28 @ 16:29:26
Postat av: annaa

DET TYCKER JAG LÅTER TOPPEN VETTU :D <3333333333333

2008-06-28 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0