måndag & recept på min egen goa fruktsallad

jag vaknade klockan fem av att jag hade drömt att det var jordbävning.
när jag förvirrat tittar upp och kollar vad som händer upptäcker jag att det spöregnar ute, efter några sekunder blixtrar det till. det går ytterliggare några sekunder och sen brakar allt löst. världens dunder är över mig, och jag överdriver inte när jag säger att huset & sängen skakar. SHIT va läskig det var. världens åska var på gång.

det lugnar ner sig efter ett tag och jag kan somna om när jag förstår att det är över. men jag måste erkänna att jag var grymt rädd.



efter en omskakade tidig morgon somnar jag om och vaknar vi tio tiden. jag går upp äter frukost, tar det lugnt. jag & albin går ut och sätter oss i solen en stund. sen kommer maggan & charlotta hem. då klär jag på mig och sen går vi en promenad. efter promenaden pumpar jag & maggan min cykel efter många omständigheter och sen höjer vi även sadeln som vi senare upptäcker behöver höjas lite till.

sedan sätter vi på grillen och låter den stå och lugna ner sig, vi förbereder dom goa hamburgarna som snart ska läggas på och efter ett tag är dom färdiga och vi tre sitter och äter ute i solen. riktigt mysigt ! (bilder ska dyka upp senare) sen förbereder jag efterrätten som är en god fruktsallad.
den består av  2 apelsiner
2 äpplen
3 bananer
och lite vindruvor.


SUPERGOTT :D

efter maten och disken går vi en promenad till finnabryggan och badar fötterna, sen går vi hem och tittar på ernst som jag förövrigt typ hatar. nu ska jag & challe snart bada fotbad, HAHAHAHAHAHA. jaja.

trevlig dag, vi hörs. puss !

Postat av: helle-belle

Heej:D vi hade också regn och åska igår :P fast inte lika mycket som du berättar! feeta läskigt de verkade ju:P Har du det bra annars? <3

2008-06-30 @ 22:50:30
Postat av: Ofelia

Fett läskigt :S

fast jag hade det bra på landet+ att jag hade födelsedag så då kan man ju inte ha dåligt :)

2008-07-01 @ 10:21:22
URL: http://ofeliass.bogg.se
Postat av: annaa

hellebelle: ja, asså jag låg och skakade ett tag, hah :D jag har det bara fint :) but i miisssss yaao ;D skaffa en blogg nu helle :O ? :D:D:D

<33333



Offe: aha, va bra :D vart e ditt land ?? JAG HAR FAKTISKT GRATTAT DIG PÅ FACEBOOK !!! men grattis igen :D:D <33

2008-07-01 @ 11:20:30
Postat av: Ofelia

Mitt landställe ligger på väddö, barnens ö :) <3

tack så mycket :) hihi

2008-07-02 @ 20:02:55
URL: http://ofeliass.bogg.se
Postat av: helena

Nääe tror inte jag skulle orka hålla den updated :P haha men det är väldans kul att läsa andras :D Saknar dej också beejb! <3<3

2008-07-03 @ 00:16:59
Postat av: annaa

offe: aha. okej. vet inte riktigt vart det ligger, menmen :D haha <3



helle: men bajs då. då får du skaffa comviq så jag kan smsa dig gratis :O :O :O (a) :D

HELENA ALINDER TYCKER OM SHORTS.

(impuls)

så nu vare sagt. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

you are the best :D <3

2008-07-03 @ 19:46:36
Postat av: helle

hehe njaa vet inte riktigt :P

JAG GILLLAR SHORTS ( LOVAR ) hahha :D

MILJONER PUSSAR <3<3

2008-07-03 @ 20:59:15
Postat av: anna

haha, blää :D

pussssssss <3<3

2008-07-04 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0