Livet är underbart - Afasi & Filthy

det är söndagskväll och jag har precis legat i min säng och kikat lite på "Power of 10" egentligen är det ganska dåligt, men spänningen som får mig att vända och vrida på mig innan man får veta om han klarar sig eller inte. den får mig att fortsätta titta. det var riktigt varmt idag. jag orkade inte sitta ute i solen så länge. och jag läste bara typ 30 sidor. jag hade inte lust till mer. nu på kvällen blev det väldigt svalt. skönt.

nu har vi köpt tågbiljetter. på tisdag morgon, klockan 10 åker jag & syrran ner till gbg, landet och kommer hem till sthlm vid 12 tiden på torsdagkväll. det blir najs.

nu tänkte jag strax gå och duscha, sen kanske jag tittar på lite fotboll med pappsen. och sen så ska jag nog sova. om jag ska ha ork att göra nåt mer vettigt imorn behöver jag mer sömn.

ha en fin kväll! puss.

/a



videon är inte den bästa. låten är underbar, den spelas om & om igen i mina öron.

Postat av: Elle

den är helfin.

2008-06-08 @ 23:39:24
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0