jag suger på att skriva rubriker.

ååååååååh. klockan är redan snart 1.
lisa har handbollsmatch idag så jag kan inte vara med henne, och jag får inte tag på my, hon svarar ej på mitt sms. what should I dooooooooooooooooooooooooo. det är molnigt och typ lite kallt, jag vill att det ska regna som bara den och åska hela dagen. men nej, vädret sammarbetar icke med mig.

antagligen kommer jag inte få tag på nån idag så jag kommer vara hemma hela dan, å det är väl inte fy skam det, men ändå lite tråkigt kanske. för jag kommer datanörda hela dan. haha. usch då. syrran e hemma, men hon kommer väl säkert åka sen. mitt hår är fett men jag orkar inte duscha. jag är som vanligt bara sugen på sötsaker :'O

det är ingen jättedum dag, men endå ingen riktigt bra heller. och jag saknar albin.
fy asså. nej. det blir ingen puss som avslut, bara ett " logga in på msn och muntra upp mig " typ.

regnmoln.



Postat av: My

Anaaaaaaaa! jag har ringt och smsat hela daaan'

det måste vara något fel med samarbetet mellan våra telfonixer? men jag kanske kan ringa ikväll? försöka iaf.

Pussssssspuss

2008-06-16 @ 19:03:51
Postat av: anna

va ? har du :O:O

men fick du mitt sms ? eller har du fel nummer ?

pussss <3

2008-06-16 @ 19:08:35
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0