jag är trött på datorn

tjolahoppsan. helgen har varit helt otroligt great bara !
i lördags åkte jag & lisa hem till milla. jätte mysigt hade vi. vi hade mkt vattenkrig och käka pizza. sen sov jag & lisa över hos milla. vi var uppe till tre och såg på lejonkungen, hahaha, mys! sen dagen därpå så hade vi lite mer vattenkrig typ haha. sen tog jag och lisa bussen hem till sara (vi mötte joppe på bussen) vi tre åkte till sara. där skulle vi planera lekarna till måndag & tisdag. men vi gick först och bada. lite senare åkte joppe hem och jag & lisa var kvar ett tag. sen åkte vi båda hem. nu har jag ätit en mysig middag med familjen ute. jag är jätte trött och har typ ingen lus att sitta vid datorn så därför ska jag gå härifrån snart. höhö

nu ska jag packa för imorn. jag & klassen ska ut och vandra i tyresta och sen tälta. hur mysigt som helst skare bli. vi ses på tisdag ! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0