härliga, soliga sommardagar !

tjena vänner !
asså palla nya blogg.se eller "publishme.se" förresten. himla skumt. jag fattar inte hur man kommer till "vännerlistan" och jag tycker den gamla designen var snyggare. blä. aja.

jag har inte varit så bra på att blogga på senaste tiden. men det har berott på att jag inte har hunnit + att bloggen höölju på att flytta och allt detdär. och jag pallar inte skriva vad jag har gjort. haha :D men jag kan ju tipsa om att gå in på  http://filyr.bilddagboken.se/p/main.html igår la jag in bilder från 29 maj till 6 juni. så där finns det bilder och sånt vad jag har gjort nu på senaste :D så gå in där :D

idag har jag vart på götgatan med helena :) vi gick runt i alla trevliga butiker där och jag köpte ett blått rutigt linne på gina tricot, najs. sen fikade vi på wayne's coffee typ aslänge. men det var mys vettu.
sen åkte jag hem vid 5 typ. och nu sitter jag här och chillar. det är "internationella dagen" vid centrum och man hör fett hög musik där ifrån. däremot kanske inte den bästa. haha.

på måndag eller tisdag ska jag & syrran ta tåget ner till götet. sen kommer jag hem på torsdag eller fredag :) då är jag hemma typ en vecka, eller lite mindre. sen åker jag ner med bilen igen :Doch firar midsommar där och sånt :)

juste jag har aldrig riktigt nämt det i min blogg än men, DET ÄR SOMMARLOV !!!! det känns så himla befriande och härligt så det är inte klokt ! å vad jag älskar sommarn. sol, bad, vännerna. och sååå mkt därtill!

nä nu ska jag hämta min kamera och ladda upp bilderna från idag. pusshej!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0