en helt jävla underbar dag

jag sitter inne, har precis satt dit ett par nya högtalare till datorn. fönstret står öppet, det regnar ute och jag kan höra regndroppar landa på marken. isn't life just great sometimes. jag älskar regn, det är typ det bland det bästa som finns. egentligen vill jag stå utanför och bara låta mig bli plaskblöt, men det är inte lika roligt ensam.

igår var jag på grönan hela dan med sara, det var fett lyckat och bra. på kvällen träffade vi elle, och klockan 8 började han spela. min kung, håkan hellström. han var så jävla grym igår. ååh, va härligt det va. jag och elle tappade bort sara efter en stund men just då spelade det ingen roll. vi var där, alla andra var där, han var där. han sjöng, de spelade, vi tjöt av lycka. allt var så himla underbart. fyfan va bra det va. vi skulle kasta upp en tiger jag & sara vunnit som vi hade skrivit lite på till håkan. men tyvär missade jag scenen :( och sen efter konserten gick vi fram och dom tog upp den till oss så vi kastade upp den på nytt så den hamnade på scenen. men han såg den ju inte. :( hihi. dom gav några plektrum som hade suttit vid mikrofonen och JAG FICK ETT. YES. visserligen hade inte håkan använt det, men han kanske hade rört vid det. :D hahha, det där lät väldigt desperat. men asså det var kul iallafall.

efter det åkte jag och sara bergodalbanan sista gången och sen typ åkte vi hem eftersom grönan stängde. iväntan på färjan träffade vi ett par sköna mänskor, vendela & hugo. :D men de fick inte gå på färjan för dom hade bara remsa. tss. iallafall, sen åkte vi hem. jag sov hos sara. det var najs. på morgonen gick vi upp, åt frukost lite långsamt sen åktejag hem.

när jag kom hem så packade jag upp min väska från onsala, sen städade jag & dammsög mitt rum och lite sånt. jag åt middag för ett tag sen. och ja nu bara sitter jag härinne och njuter av regnet jag ser därute :) min käre vän sara smsar jag med också, hon talade precis om att det står 1-1 i matchen mellan sverige - spanien. HEJA SVERIGE säger jag bara :) näh, nu ska jag spana in facebook. hare fint ! puss

Postat av: Elle

håkan var så jävla bra! btw,vill du fika med mig i veckan?

2008-06-14 @ 19:07:51
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0