camping med klassen

tjena mitt bena.
från måndag till tisdag har jag varit och tältat i tyresta med klassen. (och ma) huuur mysigt som helst!
efter lite krångel med bussen var vi framme i tyresta. där skulle vi börja våran vandring (det där lät som i en bok, höhöhö) iallafall, vi skulle gå EN MIL! jag kan säga er att det var inte det lättaste när solen verkligen steeekte på. men vi gjorde det iallafall. efter mkt om & men så kom vi fram till våran tältplats. där tog vi det först lugnt, några badade i det otroligt äckliga vattnet och sen började vi med lekarna & senare grillade vi våran middag.

allt var såklart jätte kul & mysigt. jag orkar inte riktigt gå in på detalj vad vi gjorde, haha. det kanske ni läser i nån annans blogg, vemvet ? :D haha. jag var uppe nästan hela natten fast jag somnade dom två sista timmarna innan vi skulle gå upp på morgonen. haha. det var fett mysigt att flytta runt i tälten och typ prata och sånt. mys. tss.
på tisdag morgon började alla packa ihop tälten och vid 9 tiden hämtade ett par föräldrar oss och körde hem. min pappa hämtade bl.a. vi körde hem, helena, nicole, anna e, sara & erik b.  jag, anna, sara & erik sprang in på typ ica eller va va det ? :D i ektorp och tog en glass. sen skjutsa vi hem dom. jag åkte hem med pappa för att äta frukost och ta på mig fräschare kläder. sen stack jag tillbaka till sara. vi tog det lugnt först, sen träffade vi anna, emma & clara för att bada  i långan. vi tog med aussie också. mys. sen gick vi och köpte glass. efter det gick vi hem till sara. vid typ 3-4 tiden åkte clara hem. vi andra stannade kvar och typ satt på gräset och hoppade studsmatta och sånt.

när emma hade åkt så gjorde vi chokladbollar, fett gott såklart. vid typ 6 så åkte jag hem & även anna.
nu känner jag mig fett trött och opepp, även fast jag SLUTAR imorn, och det blir SOMMARLOOOOV. jag tror det blir bättre när jag fått sova. snart ska jag titta på desperate housewives sen ska jag duscha och sen ska jag nog sova. jag kanske lägger upp bilder på min bdb nån annan dag.

nu ska jag dra, pusshej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0